Menu

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Vzhledem k tomu, že se často opakují stejné či velmi podobné dotazy, rozhodl jsem se sepsat seznam těchto otázek a odpovědí na ně. Samozřejmě vám vždy rád poradím i osobně, k tomu můžete využít sekci NAPIŠTE MI, ale budu rád, když si předem ověříte, zda v tomto seznamu již vaše otázka není zodpovězena. 🙂

Video se mi přehrává, ale nezobrazují se mi titulky.

Pokud se vám nezobrazují titulky, pravděpodobně používáte prohlížeč, který není schopen titulky přehrát. Většinou se tato situace vyskytuje u mobilů či tabletů, pokud využíváte nějaký výchozí prohlížeč. Doporučuji vám stáhnout si zdarma prohlížeč Google Chrome, ve kterém titulky fungují naprosto bez problémů na všech typech zařízení.

Video se stále načítá, ale nespustí se.

Příčinou nekončícího načítání videa je pravděpodobně nízká rychlost vašeho připojení k internetu. Pokud máte v přehrávači stisknuté tlačítko HD, vypněte jej. Nižší kvalita má menší velikost a měla by být načtena za menší dobu. Pokud ale ani video v menší kvalitě se nenačte, budete si muset díl stáhnout.

Video se po pár minutách zasekne a začne se načítat.

Důvodem je nízká rychlost vašeho připojení k internetu. Video se spustí, ale nestíhá se načítat a proto se po chvíli zasekne. Pokud za každou cenu chcete sledovat online, jediná možnost je pozastavit video a nechat jej několik (desítek) minut načíst. Po opětovném spuštění by mělo být dostatečně načtené a mělo by bez problémů běžet.

Přehrávač zobrazuje hlášku: „Error loading player: No playable sources found“.

Především v případě starších dílů se to může stát. Pokud se změní adresa videa, na které odkazuji, přehrávač tuto hlášku napíše. V tom případě mě kontaktujte přes formulář v sekci NAPIŠTE MI. Informujte mě prosím o přesném dílu / traileru / bonusu, kde se tato hláška vyskytuje, a já v co nejbližší době problém opravím.

Video mi nelze přehrát v chytré televizi.

Pokud se video v chytré televizi s internetem snažíte přehrát online a nelze spustit, pravděpodobně je problém v tom, že televize není zcela plnohodnotné zařízení a neumí pracovat se všemi typy přehrávačů. Vzhledem k tomu, že náš přehrávač musí umět pracovat s titulky, je trochu speciálnější. Proto bohužel budete muset zvolit jiné zařízení, na kterém budete sledovat. Pokud i přesto byste rádi sledovali online, ale v televizi, doporučuji pořídit HDMI kabel, který slouží k přenosu obrazu i zvuku z notebooku či počítače. Pokud se snažíte v chytré televizi přehrát díl stažený (například z flash disku) a soubor se nechce otevřít, pravděpodobně vaše televize nepodporuje formát, ve kterém díly vydávám. Na výběr ale máte vyšší kvalitu v .avi a nižší kvalitu v .mp4, přičemž v 99 % případů by vám alespoň jeden z těchto formátů měl fungovat.

Kdy bude další díl?

V této „nové generaci“ projektu nebudu dopředu zveřejňovat data nových překladů. Důvod je prostý – mohou nastat technické komplikace, nemusím překlad stihnout, a pak musím data opravovat, vás o tom informovat a číst si zklamané komentáře. Pokud vás ale zajímá, jak na tom s překladem přibližně jsem, na hlavní stránce v modrém info-boxu můžete sledovat vývoj překladu.

Přeložíš i něco jiného?

Vím, že je mnoho seriálů, filmů a dokumentů, které by si český překlad zasloužily, avšak větší sousto než Kösem si v současnosti nemohu vzít. Pokud bych začal překládat něco dalšího, bylo by to právě na úkor Kösem. A to věřím, že by většina z vás nechtěla. Tím samozřejmě neříkám, že v budoucnu nebude situace jiná, v hlavě mám mnoho nápadů, které bych rád realizoval. Pro tuto chvíli se ale nic dalšího nechystám překládat.

Kde najdu již přeložené díly?

Pokud využíváte počítač či tablet, stačí v menu na levé straně obrazovky kliknout na PŘELOŽENÉ DÍLY. Zobrazí se vám seznam dílů, následně stačí jen kliknout na požadovaný díl. Sledovat můžete online nebo si díl stáhnout. Pokud využíváte mobil, v pravém horním rohu obrazovky je ikonka tří vodorovných čárek, která označuje skryté menu. Po kliknutí na ni se vám zobrazí stejné menu jako u počítače či tabletu, následně postupujete stejně.

 

Další dotazy budu průběžně doplňovat, proto budu rád, pokud občas do tohoto seznamu nahlédnete 🙂

Pokud byste chtěli ocenit tuto náročnou práci, můžete poslat libovolnou částku na účet 2100695582/2010 s variabilním symbolem 2222. Fanoušci ze Slovenska mohou využít IBAN CZ6720100000002100695582 a BIC FIOBCZPPXXX.
Z technických důvodů nyní není možné vkládat nové komentáře ani zobrazit již vložené komentáře. Omlouvám se.